Yellow Çok teşekkür ederim. Evet tecrübe varsa tamamdır 😊. Levemir akşam yatmadan önce 3 ünite. Gündüz sabah öğle akşam novorapid 2 şer ünite kullanıyorum. Ama ilk 3 gün lifechek le ölçtüğümde hala yüksek çıkıyordu hiç değişiklik olmadı. 4.gün accu chek e geçtim birden açlıklarım 90 lara düştü. Tokluklar hiç sınırı geçmiyo. Hafif diyeti de bozup deniyorum 130 larda çıkıyor. Ama diğerinde bozmasam bile 150 lerde çıkıyordu. Dahiliyeye gittim. Böyle devam et eğer yükselirse 3 üniteye çıkar dedi. Hergün ölçüyorum genelde.