Pnraksy doktorlar hep en kötüyü söylüyor böyle de bir risk var ama olmaya da bilir diyorlar hamile psikolojisini düşünmüyorlar malesef. Ben başka bir doktora daha gitmiştim o da öyle bişe yok sağlıklı çocuklarda da oluyor o parlaklık sonradan geçiyor dedi içini ferah tut 😊