Deryanin_annesi 30+3 hamileyim tansiyonum normal ama sabahdan beri basim agriyo gecmiyor😔 Ne yapa bilirim?
Pinkann Ben nane yağını şakaklarıma sürerek biraz rahatlıyorum baş ağrım tuttuğunda, eğer dayanamayacak gibi olursam bir parol içiyorum o zaman... Geçmiş olsun.