Sghslove ya kafanizi karistirmak istemem kokulu akintim oldugunda anliyorum ki enfeksiyon kapmisimdir. Doktora soledim 26 haftayim bende alttan muane etmeden antibiyotik yazdi. Nese bende ictim 6 gun gecti hergun duzenli icmeme ragmen enfeksiyonum artti. Hemen baska doktora gittim. Alttan muane etti. Hem mantar hemde baska tur enfeksiyon kapmisim. Malesef fitil yazdi. Yuksek doz. ilk doktorum adam gibi baksaydi bole olmazdi. Yani tavsiyem ustunde dur yoksa ilerliyo . Simdi benim gecti cok sukur