Demet1992 ben hastanede yattım bu yüzden antibiyotik tedavisi gördüm ama suyum da geldi erkenden. Şuan 38. Haftadayım. Enfeksiyonu geçirmek için şunları yaptım. Haftada 3 kere 1 bardak suya 1 tatlı kaşığı elma sirkesi onu içtim. Birde hergün 1 lt sürahiye 3 adet kuru ceviz içini attım su sararana kadar bekledim ve cevizlerle beraber o suyu içtim. Günde 12 bardak su içmeye gayret ettim veya daha fazlasını. Enfeksiyon erken Doğumu tetikliyor bilginiz olsun. Ben 29. Haftada olmuştu ama şükür kendime çok iyi baktım iyileştim.