Kumru_ Hatice12 Canim ablam bel fitigindan ameliyat olmuştu ona rağmen normal durum oldu eğer çok ilerlemediyse patlicak dereceye gelmediyse sıkıntı olacağını sanmıyorum 😊Doktorun la konuşup karalaştirman gerekiyo
Hatice12 Kumru_ öyleyse çok iyi aklıma takıldı normale kendimi endeksledim bunun engel olmasını istemiyorum 🙏☺️
Korkusuz Bende ilk gebeliğimde çok kilo alınca bel fıtığı oldu şu an 3.ye hamileyim sadece gebelik sürecinde belde ağrı yaşıyorum onun dışında doğuma engel olmuyor normal doğum yapılabiliyor korkmayın
esrztrk Bende bugün aynı soruyo doktoruma sordum fıtık +bel kayması var dedim engel değil normal doğum yapabilirsin dedi