Erdemlayda 30.0 da 1.400 du gelısım gerı var gobek cevresının ondan zayfmıs bnmkı 30.5 de gttm bıde sıkı tkp edldgm ıcın 1.600 ddıler herkezde frklı olcuo kıloyu devlette 1.100 ddı
Anneoldum Erdemlayda anladm canm bende bugün gittim 1600 dediler 30+1 ama doktor haftası ile uyumlu dedi üzülme sen gayet güzel
Erdemlayda Anneoldum phtılasma sorunum var ztn ıgne vıtamın cok alıorm ama bu hfta kansızlıkda cıkdı dıe decavıt falan vardı kan ılacı ole baska vıtamın kullanmıorm