260818 Nuniss 3+3 çokk yeni minik fasulyem☺️ Bugün öğrendim pazar günü kese için gidicem Allah nasip ederse bakalım🙈
Ask_H Nuniss gaz sancısından ölüyorum 7+6 olduk bizde çok kötü ya bu sancı 😔 ara ara fa midem bulanıyor 6+1 de kalp atışını duyduk
Selinglr Nuniss 6 +3 mide bulantı hissi gece gunduz daha cok akşamları halsızlık uşume dudak catlaması 😖
Islim123 8 haftaligim sabahları kusma hissi var. Uyku haki ve tansiyon düşüklüğü devam 5 haftada kese 6+5 de kalp atışı duyduk 12. Haftada kontrolümüz var sabirsizim korkuyorum :/
Nuniss Islim123 bende 6+1im yarın kontrolüm var kalp atışı duyulur mu diye merak ediyorum hiç bir belirtim yok henüz endişe sanırım bu haftalarda hepimizde var🤦
GulinMert 260818 hayırlı olsun. 3+3 ise adet tarihinden önce öğrendiniz sanırım. Eğer öyleyse pazar günü keseyi goremeyebilirsiniz panik olmayın.
Islim123 Nuniss hayırlı haberler inşallah. Valla endişe hic bitmiyor bitmeyecek sanırım elimde olsa hergun doktora gtcem :)
Deletedmom0810 8+3 ☺️ Dünden beri hiç bir yediğim midemde durmuyor kalktığımdan beri 2. Defa kusuyorum bu aralar bitkin ve kusmalı geçiyor 😅🤢 kalp atışını 7+1’de duyduk 🙏🏻😍
Nuniss Deletedmom0810 bulantılar yeni mi başladı sizde benim bir belirtim yok biliyorum herkes aynı değil ama insan herşeyi kafaya takıyor
Suradamar Deletedmom0810 maşallah aynı ilerliyoruz benim de 8+3 ☺️☺️ Allah hayırla kucağınıza almayı nasib etsin inşallah 💕
Deletedmom0810 Nuniss benim 6. Haftada başladı çok seviniyordum kusma ve bulantım yok diye bir anda her sabah kusarken buldum kendimi ve 8. Hafta daha da şiddetli geçiyor
260818 Deletedmom0810 en erken 3 haftalıkken öğreniliyormuş ama ben tamamen içgüdüsel olarak hamile olduğumu anladım önce idrar testi sonra kan testi ile doğruladım ve 3+3 hamileyim☺️
asyaa15 Nuniss 8 . Haftasında duyan bile oluyor cok takma kafana. Dua et bol bol Rabbim saglık versin canım
MrsClk 8+5im ama hiç bir belirtim yok kızlar daha önce 2 kere belirtim kayboldu diye doktora gittim (tek belirti göğüs ağrısı o da kayboluyor bazen) şimdi yine göğüs ağrım kayboldu 3.kez gitsem doktor yeter artık diyecek🤦🏻♀️ Hiç belirtisiz olan var mı nerdeyse 9 haftalık olacağız
Nuniss MrsClk çok oluyormuş aslında ama biz evham yapıyoruz işte illa belirti olacak diye bişe yok demişti banada doktorum
asyaa15 MrsClk bizde 7+6 yız. Gögüs hassasiyetm var ve mide de hafif bulantı. İlk başlar daha kötüydüm suan iyiyim yarın kontrolümüz var bende korkuyırum inşallah bseyi yoktur miniklerimizin. Kalp atısları falan duyduk. Başka da bi belirtim yok
Iimran MrsClk daha çok küçük ki belirti vermiyo ben 12 haftaya kadar hiç hissetmemiştim hiç bişeyi sonrasında mide bulantısı başladı şuan 24 haftalığım hala devam ediyo kusmalar