Gozdefiraf
Arkadaşlar merhaba ben Küçükyalı Delta hastanesi Kadın Doğum Reyhan Hnm için bilgi rica ediyorum.Normalde Pendik medicalparka gidiyorum 27+5 haftalık hamileyim ama o kadar pahalı ki yazık günah.muane ve Doğum arasında yüzde 50den fazla fark var.Siz Reyhan hanım ve hastaneden memnun musunuz?İnternette şikayetvar.com da hastane hakkında olumsuz yorumlar çok fazla sizlerden bilgi almak istedim yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏 öpüyorum hepinizi 😘
Sbldgn
Ben reyhan hanıma gidiyordum memnun kalmadım 5 dk ultrasonu bitiriyor o kadar aceleci bakıyor ki insan kafasındaki soruları unutuyor bana ilaç yazdı telefonda al diye hala aradan 3 ay geçti hala nasıl kullanmam gerektiğini söylemedi tabi ben o ara hemen değiştirdim hastaneyi doktoru
Sbldgn
Avicenna ataşehir sibel hn var o çok ilgili muayene ücreti 110₺