Esraalt Merahaba arkadaslar gecen hafta carsamba transfert oldum. 5 ci gun embryosu. 10 cu gun 11 cikti sonuclar. Bugun 12 ci gun ve sonuclar 22. Ikiye katlandi evet ama doktorum cok dusuk. Dis gebelik kimyasal gebelik olabilir dedi. Ama sonuclar yukselede bilir dedii. Aranizda benimm gibi dusuk olupda sonradan yukselen varmi ?? 😔😔😔😔
Bebekveannesi Benimde düşüktü hatta ikiye katlamamıştı şimdi 28 haftalık hamileyim inşallah yükselir canım ama ben 2 günde bir bakıyordum hergün değil
Bebekveannesi Bebekveannesi benim 90 falandı 2 gün sonra 135 olmuştu 180ler falan olması gerekirken. İnşallah sağlıklı bir gebeliktir canım
Esraalt Bebekveannesi evet abla. Transfert sonrasi embryo tutunmasi gereken yere tutunmus ama gelisimi devam edememis ve gelisimi durmus. Bugun gorustum doktor ile 😢😢 10-15 gun icinde dusuk yaparsin dedi.
Bebekveannesi Esraalt hiç üzülme canım benim de ilk gebeliğim aynı olmuştu transfer sonrası hamileyim diye sevindik ama kalp atışı duyamadık. 2 transfer sonrası şimdi 28 haftalık hamileyim. Rabbim kucağını boş bırakmasın