Birar 40+3 olmuşsun felaket tellalığı yapmak istemem ama kordon dolanması dışkısını yemesi gibi bi çok tehlikesi var Allah korusun. evet yerleride daralıyor artık gelişimini tamamladı çünkü. Bugün geç oldu belki ama yinede ulaşabilirsen ara doktorunu yada hastaneye git gelmedimi hala nişanın suyun falan?