Rhmtalha ben oda yapmak istiyordum fakat çok araştırdım ve kullanamayacağım odayı erkenden hazırlamak yersiz geldi uzmanlar ayrı odayı ilk zamanlar zaten önermiyor ve çocuk sürekli uyanıyor vs hem odalar arası mekik dokumak anneyi yorar hemde çocuğun sana sen çocuğuna doyamadıktan sonra sırf otorite sağlamak için oda ayırmayı da mantıklı bulmadım ve fikrim değişti en azından 2 sene yanımda olsun tabiki yatağı ayrı olsun sonrasında aradaki güven duygusu ve doyum olduktan sonra çocuğum için doğru zamanı kolllar o zaman odasını yaparım diye düşündüm😌 birde moda var biliyorsun bugün beğendiğin şeyi 1 sene belki de 2 sene sonra beğenmeyebiliyorsun eğer kullanırım odasını başta ayrırım diyorsan oda yap tabiki ama bi süre yanında kalsa daha iyi tek bi beşik alsan kafi bence😌