Happy12 canım temizlik yaparken çok yüklenmiş olabilirsin oda ağrı yapar. Ki hamilelikte eklem ağrıları çok normal özellikle kendini yorduğunda. Yorulma demeyeceğim sonuçta bu işler bize bakıyor 🤷♀️ Ben günlük temizlik yapıyorum, böylelikle evim kirlenmiyor ve bende çok yorulmamış oluyorum (yine hafif ağrılarım oluyor ama). Tavsiye ederim. Diğer türlü böyle günlerce kalkamadığım olurdu benim de senin gibi. Acaba bir ağrı kesici (parol) içsen iyi gelir mi? Masajı kendin yapma bi başkasına yaptır eşine annene felan. Hem öyle daha çok tadı çıkıyor 😅😘