HvvGlKrdl Kizlar merhaba.. Biz 28+4 olduk. yavastan bi kac sey aldim kiyafetlerini falan.. Ama bsn ne zaman hazirlik yapmaliyim sizce ne zaman yikama utuleme ve dolabina yerlestirmeliyim.. Haftaya yavastan baslayayim diye düşünüyorum sizce cok mu erken olur? Fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylasirsaniz sevinirim..
Akbulut HvvGlKrdl kendi adıma bu tamamen kişiye bağlı bi durum bence yavaş yavaş yapabilirsiniz çünkü sonradan ağırlaşıyor insan ya da ne biliyim başka işler çıkıyor derken kalıyor ben şuan 36 haftalığım herşeyim hazır yıkama ütüleme işlemlerimi 32.haftada bitirmiştim nacizane tavsiyem
BiDunyaMutluluk HvvGlKrdl ben 31 hafta olucam kıyafetlerini aldık ama hala yıkamadım. Odası gelmeden de yapmak istemiyorum, odası ekimin 20si gibi gelicek bakalım 🤷🏽♀️
Duuyguum HvvGlKrdl 28+3 üm bende iki gün önce başladım alışverişe 32 ye kadar tamamlarım muhtemelen 32 den sonra da yıkama ütüleme çanta yerleştirme hazırlanma işlerine başlarım diyorum ama geç kalmam sanırım
TazecikAnne22 HvvGlKrdl bende 27+4üm canım ama ben herşeyini aldım yıkadım ütüledim şimdiden 🤗😊 Ağırlaşınca zor olur diye erkenden bitirdim iyikide bitirmişim 30.haftaya doğru da annemle hastane çantamı hazırlamayı düşünüyoruz 🙂
gmzyzrl Ben 32. Haftada eksiklerini tamamlayıp yıkayıp ütüledim hastane çantasını yavaş yavaş hazırladım çünkü tamamen bitmiyor eksikleri oluyor devamlı
HvvGlKrdl gmzyzrl teşekkür ederim o zaman hafta baslamaliyim bende 32.ya da 33.hafta da bitmis olsun teşekkür ederim ilginiz icin 😘
BlsnMhmtKvc HvvGlKrdl 32de hastane çantanı bile hazır tut nolur nolmaz şahsen ben hazırladım herşeyimi kıyafet hala ya alıyoruz yada hediyeler gelio yinede ama ayrı koyuyorm birikince onları yıkayıp kurutup utuluyorm az olunca koymuo insana ama birden bisuru eşya yoruyo insanı 🤗
HvvGlKrdl BiDunyaMutluluk odasi olarak sadece besigimiz perdemiz lambamiz ve halimiz eksik diger sifonyeri dolabi falan hazir sadece icine yerlesmesi lazim ama bende haftaya baslayayim yavastan biteririm insallaah 🙏🙏
HvvGlKrdl Duuyguum alisverisimiz az kaldi sayilir.. Sadece banyo gerecleri diyebilirim onuda halledince rahatlarim bende insallaah 🙏🙏
HvvGlKrdl TazecikAnne22 oo masallaah ellerine saglik canimm.. Iyi yapmissin benim kursum vardi o daha yeni bitecek haftaya pazartesi sinavim var. Ondan sonra yapayim artik 😍😍
BlsnMhmtKvc HvvGlKrdl hiç erken değil 30hftamda yaptım teske dha erken yapsaymisim dedm cnku insn agarlasio bişey yapasi gelmio zman kaybetmeden yıkamaya başla derim ben hatta at bugün yıka yaws yaws ta aldıkça yıkayıp utule yerleştir daha kolay olur emin ol ben birden yaptım ütüyü kendim yapmadığım halde yorulmustm düşün yni yıkandı kurudu hepsini makinalar yaptı ütüyü gelinimiz yaptı ona rağmen yorulmustm başla sen basla kmseye bakma 😉🤗
HvvGlKrdl BlsnMhmtKvc haklisin aslında birden zor olur benimki de oyle olacak herhalde hepsi birden dinlene dinlene yapayim bari 🙄
HvvGlKrdl Duuyguum Aslinda girmeazdim bende, dusunmuyordum ama bi magaza indirime girince bulmusken kacirmak istemedim acikcasi ondan oldu ama iyi olmus böyle de 😂 erkenden😅
HvvGlKrdl mnli ahh kiyamam yaa.. Allah kolaylik versin canimm sana 🙏🙏 bende haftaya bitireyim de rahatliyim 🤗
HvvGlKrdl BiDunyaMutluluk odamiz var sukur canimama su anda ardiye gibi besigi secip almayi bekliyorum duzune koymak icin o olmadan da olmuyor neyi nereye koyacağımi düşünüyorum 🙄🙄