Fdle Kızlar 20 haftalık olduk çok şükür bugün detaylı ultrasonumuz vardı çok güzel geçti herşeyi çok guzel dedi doktor bin şükür 🙏 385 gram dedi sizce normal mi az mı ilk gebeliğim olduğu için hiç bir bilgim yok
Nuraslanklc Fdle bizde 20+6 iken girdik detaylıya orada 20+1 görünüyordu ve kilosu 325 gr dı normal dedi doktor biz hemen az buluyoruz ama 😅 1 kilo olmasını bekliyoruz hemen🤪
Esra85 Doktorunuz sorun olsaydı mutlaka belirtirdi. Cihazda boyu ile oranliyorlar net birşey söyleyemez burda kimse .
Fdle Esra85 doktorum sorun yok dedi bin şükür herseyi normal. Ilk gebeliğim olduğu için gram ve kilo hakkında çok bilgim yok sadece aynı haftada arkadaşlar var ise diye böyle bir post açtım. Teşekkür ederim.
Fdle Nuraslanklc benim de sata göre 20+6 ama bende 4 günlük bi geç döllenme mevcut o yüzden 20+2 çıktık yani uyumlu dedi doktor
Nuraslanklc Fdle 1 haftalık gerilikler normal kabul ediliyor zaten benimde sat emin değildim belki 20 si belki 22 sidir ama bi anda 17 si demiştim mesela o yüzden hep bi ultrason da 1 hafta geri görünüyordu😌