annemsii ben 20 haftalık olcam nerdeyse ama sizin gibi düzenli hareketlerini hissedemiyorum neden ki acaba. burda çok okuyorum bu haftalarda yer değiştirdi hissettim falan yazanları. bende hissediyorum ama hala böyle pıt pıt şeklinde. o kadar çok okudumki sırf bu yüzden doktora gidesim var. göbeğim de çıkmadı