Gzdgzdkrt ben de aşırı korkuyodum. Ama kendim sezaryene direkt yönelmek istemiyodum belki normal yapabilirim deneyeyim olmazsa sezaryen diyodum. Zorunlu sezaryene döndüm. Bebek ters çünkü. Ama genelde normali aşırı isteyenler hatta sezaryenlileri kınayanlar falan hep sezaryen oluyo. Yani sana ve senin seçimine bile bağlı olmuyo bazen😊 ben de normalden çok korktuğum için sezaryen olcam diye hiç üzülmedim açıkçası. Bu arada normal doğumdan sonra dikişlerden vs bi haftada anca toparlanan kişileri biliyorum. Öyle doğurdum sancımı çektim tamam bitti değil. E aynı şey sezaryende de geçerli. Yani ikisi de çok kolay değil😊