Esra85 12345678 selam 20+5 tevfik bey e gidiyorum. Detaylı ultrason için vural dagli ya gideceğim . Anadolu da 350 istediler 😯
12345678 Ozgehasan darısı inş bize olsun biz daha 24 haftalıgız 🤗 nerde doğum yaptınız doktorunuz kimdi?
Esra85 Ozgehasan Allah analı babalı büyütsün. Nasıl geçti hastaneden memnun kaldiniz mı ve tevfik bey den vajinal doğum mu oldu? Daha cok sorum var ama korkutmayayım sizi 😁
12345678 Esra85 evet ayriyetten muayene ve detaylı aldıkları için o kadar fazla ben şifada yaptırmıstım 200 liraya
Ozgehasan Esra85 sorabilirsin canm kendi istegi mle sezeryan doğum oldu çok memnun kaldım ilgi ve alakasindan zaten muayene lerimde de hep o doktora gittim ilgisi güler yüzlü olması çok hoşuma gidiyor du doğum da aynıydı 😍