Buket27 Benim kusmam ve ishalim vardı çok kötüydüm böbreğime batıyordu sonra kendi doktoruma gittim oda beni enfeksiyon doktoruna yönlendirdi serum taktılar ilaç verdi ama o ilacı kullanmadım güvenemedim🤷♀️ Bol su içtim patates lapası falan bu arada yine kustum ishalim geçmedi bidaha gittim acile serum verdiler o serum da iyi geldi sonra sağlıkocağında kan verdim 19 çıktı doktoruma söyledim düşüyor bol su iç dedi 🤷♀️🤷♀️ Geçen grip oldum acile gittim yine ordada 7 ye düşmüş 🤷♀️🤷♀️ Ama 1-2 aydır ne çektim bi ben bi Allah biliyor gece gündüz kusuyordum karın ağrım ve böbreğime bıçak batıyordu sürekli , en çok bebeğime bişey olur diye korktum ama şükür ki bişey olmadı