Eliiifob canım bende suan 6hadtalıgım ve ikizlere hamileyim ilk oğlumda agrı falan yoktu ama bunlarda hamile kaldığından beri karnımda ince ince bir agrı herzaman var geçmiyor ama siddetli de degil sadece rahatsızlık verecek kadar karnım kasıklarımda bazen de batma falanda oluyor bel ve kalça agrısıda normal hatta karnında agrı varken miden bulanıyor başında dönüyor dün doktoruma dedim bu aylarda normal herkesin hamileliği bir olmaz dedi oglumdada yoktu dddim her çocuk bir olmaz canım dedi sıkıntı yapma öyle bişey olsa ultrasonda çıkar zatem dedi internetinde araştırdım hatta burada arkadaşlardan sordum aynı doktorum dediği gibi bebekler yerleşiyor tabi demişlerdi korkma benimde Hale’n agrıyor yani korkulacak bişey yokmuş