Sureyyakaraca belli bir doktora gitmiyorum. Poliklinik kim varsa o. Hepsi de İnanılmaz ilgilendi. Her soruma tek tek cevap verdi. Bebeği anlattı, gösterdi. Ama bana 12 haftadan sonra takipi hasta kabul edilmediğini söylediler. Burdan birisi de 20 haftadan sonra kabul edilmiyor demişti. Her şeyi kendileri takip etmek istiyorlar çünkü. Ama hocalara giderseniz alırlar herhalde diye tahmin ediyorum..