ezoterik ya bir rahatlık var. Mesela gece ebeleri her an katta bulamadık numara koymuşlar dect telefonları var bişey olduğunda katta yoklarsa arayıp söylüyorduk. Bide geceki emzirme hemşirelerinden biri emzirtmeye uğraşırken bi enjektörden bi serum sıktı bebeğin ağzına sonra onu yatağın üzerine attı ucu açık şekilde. Sonra onu tekrar kullanmak istedi kullandırtmadım. Ben kendim de hemşireyim ister istemez dikkatimi cekti hemen. Doktorun sekreteri mesela bizle konusurken ağzında sakızla konuşması falan cok rahatsız etti. Televizyon sıkıntıydı bide tek kanal calısıyordu söylediğimizde de ilgilenecek kimse olmadığını söylediler akşam. Sıkıntıdan tek kanalda aptal saptal seyler izlemek zorunda kaldık sırf ses olsun diye 😄 yemekleri de cok kötüydü. Bizim artık hastane değiştirme ve daha fazla para harcama lüksümüz olmadığı için orda devam ettik son bi kaç hafta için. Ama bunlar cok önemli değilse idare edilebilir hijyen konusu hariç tabi.