Annesininaminesi 40 haftalığım sancım yoktu nst de sancı çıktı dua edin lütfen kızlar çok stres yaptım bide sancıyı ben hissetmiyorum ama var diyor acillle yatışımı yapacaklar suyu azalmış dedi sancıyı hissetmeden nstde sancısı çıkıp doğuran oldu mu lütfen yazın 2 cm açıklığım varmış birde suni verirler herhalde 🤦🏻♀️
dvran22 Annesininaminesi ayy canım sende doğuruyorsun işte Valla bu eylül anneleri teker teker doğuma gidiyor bende hâlâ tık yok kızım sağolsun😓😓😓 Seninle konusmustuk daha önce sanki hiç bir belirti yoktu doğuma dair, açıklığın yeni mi olmuş canım ..
deletedmom9494 Annesininaminesi bana da nst sancım çıkıyordu ben hissetmiyordum benimde bugün kontrolümde 100 e çıktı yarın yatışım olacak Allah’ın izni ile 🥰 40+4 olduk
_busra Annesininaminesi Rabbim yardımcınız olsun inşallah hayırlısıyla kucağınıza alırsınız yavrunuzu 🤲
haklisinesracim Annesininaminesi ben 39 haftalıkken kontrole gittim nst de sancı gördüler ben hissetmiyordum sonra açıklık muayesi yaptılar 3 cm açıklığın var deyip yatış verdiler. Geceye de doğurdum.
Annesininaminesi dvran22 evet canım sabah gittim eşime geri dönecez dedim görürsün doktor nst de sancı var ve 2 cm açıklık var dedi hisetmiyorum dedim yatışını yapalım dedi dua edin lütfen
dvran22 Annesininaminesi dua ederim canım rabbim gönlünden geçen doğumu en kolay şekilde evladına kavuşarak nasip etsin❤❤ Sende bize dua etmeyi unutma perşembe günü son gün bizim için😥
dvran22 Annesininaminesi amin inşaallah😙😙inşaallah her hamilenin çok kolay bi doğumu olur canım bizlerinde Amin❤❤❤
deletedmom9494 Annesininaminesi inşallah korkuyorum doğrusu doktor diyor normal doğurursun ebeler diyor üstü çok basık doğuramazsın gibi konuşuyor yarın ne olacak bilmem , ezanlar okunurken şuan Allah hepimizin yardımıcısı olsun kolay Doğum nasip etsin herkese Rabbim 🤲
Monna deletedmom9494 Üstü çok basık ne demek anlamadım. Siz doktorunuza kulak verin ve olumlu düşünün inş kolayca doğuracağım diye kendinize telkin verin
dvran22 deletedmom9494 canım doktor normal yapabilirsin demişse takma o basıklığı .. Benim ebe muayene edince hiç normal doğum için müsait mi değil mi demedi doktorun yanına gittim bana normal yapabilirsin dedi ..bence ebeler bizi muayene ettikten sonra doktorla hemen görüşüyorlar çünkü ordaki sekreter bize öyle dedi siz muayene olun ebemız doktorla görüşecektır diye
Monna Ben çok hafif hissediyordum benimde üç santim açıklık olmuştu. Erken doğumdu durdurdular. Senin büyük ihtimalle suni verirler. Suyun azalmasaydı aslında beklerdin bir iki gün daha kendi sancınla doğurmak için
deletedmom9494 Monna valla o psikolojiye ayarlıyorum kendimi , çatıdan kast ediyor ellerini sokunca çok acıyor çok tepki gösteriyormuşum acıyor sonuçta , ondan üstü basık altı geniş dediler bende anlamadım ki 🤷♀️
deletedmom9494 dvran22 benim yanımda aradı doktoru ebe , Allah yardımıcımız olsun yarın 10 da yatışım yapılacak Allah’ın izni ile