En başından beri medilifede takibimi yaptırıyorum evimede çok yakın olduğu için üstelik kadın doğum doktorları gerçekten çok başarılı.Prof ramazan beye gidiyordum memnundum aslında ama detaycı değil yani sen sorarsan anlatır bilgilendirir. 16 haftalığım 2 önce selda hanıma geçtim ve işte bu yaa dedim! gerçekten övdükleri kadar varmış👍🏻Bir çok tanıdığım selda hanımda doğum yaptı ve çooook memnundu.Hakikatten inanılmaz ilgili.İlk randevumda hemen dosyamı oluşturdu hamilelik yemek programımı verdi numarasını vs. O kadar detaylı güzel güzel anlattı ki bayıldım🙂) zaten bence doktorun konuşanı makbul.Ayrıca usgde de detaylı tek tek gösteriyor miniğinizi😍Vee bütün bu ilgi sezeryan ameliyatından sonra oldu aha dedim kesin yorgun sinirlidir falan tam tersi çok pozitifti.Doğumuma kadar olan ki randevularımıda verdi.Uzun uzun anlattım ki faydam olsun diye.
Eğer düşünüyorsanız 1 ay sonrasına randevu alabiliyorsunuz aklınızda bulunsun çünkü çok yoğun.İnşallah gönlünüze göre bir dr bulabilirsiniz🤗