Tikitinannesi Arkadaşlar yarın sabah hastaneye yatışım yapılacak ve suni sancıyla doğumum başlatılacak. Heyecanımı buradan paylaşayım dedim. Doktor suyumda azalma farketti ve bebeğin boynunda kordon var. Nst’de biraz sancım da çıktı. 2 cm de açılmam var. Bana dua eder misiniz? ☺️
dvran22 Tikitinannesi ALLAH bir avazda kurtulmayı nasip etsin canım ..bende perşembe günü suni sancı alacağım inşaallah Bi aksilik olmazsa, senin 2 santim açıklık yeni mi olmuş yoksa bi süredir 2 santim açıklıkla mi dolaşıyorsun canım🤗
Mervednr Tikitinannesi allahım bir avazda kurtarsın 🙏 darısı bana olsun inşallah 40. Haftadayız bizde bekliyoruz
Tikitinannesi dvran22 Geçen çarşambadan beri 1.5’tu canım. Bugün baktığında 2 dedi doktor. Yeni olmuş herhalde. Allah size de kolay ve sağlıklı doğum nasip etsin 😊
Tikitinannesi Kızlar doğum için hazırlandım, bugün ne yapmalıyım sizce? Yürüyüş mü yapsam dinlensem mi kararsızım.