Masalina ben dun o sıkıntıyla butun gunumu acilde geçirdim. İshal ve bulantı kusma derken serum verdiler eve gittim. 2-3saat sonra yeniden başladı ama elim ayağım titriyordu resmen. Yeniden gittim gaita testi yaptılar enfeksiyon çıktı ve yeniden serum bağladılar. O yediğim 2 serum bugun kendime getirdi beni. Bugun de kendi doktoruma gidip gaita sonucunu göstereceğim belki de antibiyotik verecek. Mutlaka gidin doktora çünkü bebeğiniz susuz kalabilir. Sadece evde içilen su yeterli olmuyor ishalden kaynaklı su kaybında