A_S_K emreesra a101 de bimde çok iyi bez konusunda çevremde kullananlardan biliyorum yenidoğan 40lı getirmişti bir ara ben 20tl aldım. Bormal giyatı 26,90 ama içindekiler kaçar adet hiç bilmiyorum diğer numaraları 🤷🏻♀️
Srnkrbrn emreesra hıı olur o halde ya bende 3 numara sandım 1 numara olan zaten 2 4 kilo için sanırım