Humi
Merhaba arkadaslar. Perinatologa kacinci haftada gittiniz? Benim biraz kafam karisik sormak istedim
Sezen2006
Ben 21. Haftada gitmiştim doktorum 20-23 arası demişti.
Yldzeyll
Perinatoloji ye kadın doğumcu yönlendiriyor canım direk gitseniz risk nedir diyor risk yoksa boşuna sıra almış olursunuz