GKmrc Sonunu bilemezsin belki suni sancı alıp normal doğuracaksın. Olmazsa da sezaryen yani o da kadar kötü bir şey değil. Benim 40+1 1 cm açıklıkla suni aldım sancı gelmedi açılma olmadı sezaryen oldum. Hayırlısını işte inşallah güzel düşün güzel olsun.