Ultraslan40 Guguk bence espri yapıyorlar yok canım yok biz bu kadar gelişmemiş bir ülke değiliz. Sen yanlış anlıyorsun kesinlikle....
Guguk Ultraslan40 ülke gelişmemiş değil çok şükür bence de 😂 happy mom da mı böyle denk geliyor bilemiyorum
Ultraslan40 Guguk ay daha yeni bir şey okudum. Karnıma yağ sıçradı bebeğime bir şey olur mu yazıyordu 🤮🤮🤮🤮
Ozlembjk vildankg valla ben kizimda ayva yemedim normaldede yemem acikcasi ama kizimin cok güzel gamzeleri var bence pek inanilacak bisey degil ya 🤗
Nehirkaya25 Guguk umariim hurafedir 🙄😂 tuylu bi bebek düşünemiyorum agda mi yapsam tuylu dogunca 🤔🤔😂😂
Deletedmom3 Nehirkaya25 ohhh çok sükür 😂 bu platformda yaptigim ironileri aciklama zorunda cok kaldimda bi an korktum 😂