ressamanne_ aynıydım bir sürü dua okudum keseyi görmek için çok heycanlandım göbekten görünmedi doktor kese yok dedi korktum üzüldüm alttan muayene etti yine kese yok dedi daha bi üzüldüm diğer doktorda elini yumruk yap kalçanın altına koy dedi yaptım kese göründü o anki sevincim mutluluğum tarif edilmezdi çok güzel bi anı oldu hatta🙈 bazen özlüyorum acaba nasıl ne yapıyor diyorum 🤗 bugün dayanamadım gittim bakmaya 10. haftadayız ne çabuk geçti haftalar🤗