Yarenaydn canım sıkma canını ben 6 haftalıktım 5 haftalık çıktı kese oluşmuş dedi 3 hafta sonra tekrar gel kalp atışını duyalım dedi ben arada başka doktora gittim 7+2ydi yine duyamadı hafif kıpırtı var dedi ama tam net değil dedi 8. Haftada gittim duyduk şükür içini karartma sakın hayırlısıyla duy arkadaşım sağlıkla dünyaya gelsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻