Semanurakyel bilemiyorum ama bazen normal doguma engel olabiliyo diye duydum. Boyun olmasi gene iyi benim dayimin sag eline dolanmis tabi ozamanlar ultrason fln yok bi eli gelismemis minicik parmaklari var 😞 yani demem o ki simdi hersey gorunuyo biliniyo caresi bulunur doktorlara guvenin hic korkmayin. Basina gelenler vardir elbet yazarlar