eslemalt123 benim arkadaşımın da öyle olmustu.haftasini bilmiyorum ama bebeğin gelişimi durmuştu biraz takip ettiler baktilar kilo almıyor o zaman sezeryanla dogum yapti.bebek suan gayet sağlıklı ve 2 yaşında masallah.Rabbim sizin de yardimciniz olsun.ama arkadaşıma dktru bebeğin kilo almasi için kaşar pekmez haşlanmış yumurta süt yogurt.bunlari bol bol tüketmesini söylemişti.