Ebru_H Canım ben şuanda 38+4 haftalığım 17. Haftamdan beri göğüsümden süt gibi sıvı geliyor aslında tam süt değil, halk arasında ona ağız sütü deniyormuş , tıp dilinde de kolostrum sütü diye geçiyomuş. Bazı kadınlarda doğumdan sonra geliyormuş bazılarında hamilelikte ben de de erken geldi işte hala az az olsa da geliyor. Merak etme iyi bir şey inşallah sütümüz bol olcak🤲🏻