Deniz8731 hala yapmaya devam ediyorum cnm . ama o çok koyu çizgiyi bulamadım . ben testi toplu bi şekilde uyguna aldım . Günde 1 kez yapıyorum . normal günümde olursa adetime de 3 gün var . normalde polikistik hastasıyım tedavi de görüyorum 3 kez klomen kullandım bu seferde olmazsa 4. kez kullancam ve çatlatma iğnesi denencek . Dün mesela bende hiç olmazdı . Göğüs uçlarım aşırı kaşındı ve acıdı . ne olduğuınu anlayamadım