21os_ merhaba canım 2 gündür ağrım azaldı canım çok şükür 🙏🏻🙏🏻 ekstra hiç birsey yapmadım sadece fizik tedaviye gittim doktor görüntüleme yapamadıgı ıcın herhangi bir teşhis koymadı, hersey olabılır dedı, agrını azaltır,kinesio bant yapıstırdı kimyasal degıl, sadece mekanık etki yapıyor,bir hafta onu kullandım bel ağrım azaldı, eskisi gibi baskı yapmıyor belime yürürken, cok fazla ayakta kalınca artıyor sadece, eskiden ağrım hic azalmadan sürekliydi yürütmüyordu, sımdı şükür daha iyiyim, sen nasıl oldun daha iyi misin doktora göründün mü