Sedaaruya Merhabalar, çati muayenesi cok kısa sürüyormus dogru mu ? Ayrica doktor koluna kadar elini iceri mi sokuyor ? Cevremden aldigim duyumlarla asiri korkuyorum.lutfen aydinlatir misiniz ?
Thesra Sedaaruya Çatı muanesi korkulcak bir olay değil saniyelik sürüyo ayrıca doktor sadece 2 parmağıyla bakıyo kolunun işi ne orda😂😂😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi Sedaaruya kesinlikle alakasi yok iki parmagini kullaniyo kontrol ederken 1 dakika bile sürmüyo korkmana gerek yok yani abartmislar 😊
Mekanikcianne Sedaaruya evet kısa sürüyor doktor iki parmaği ✌ ile rahimde yumuşama varmı açılma varmı diye bakıyor hepsi bu kadar
Sedaaruya Thesra ya ne bilim. Kolunu soktu icerde kafasi donmus mu falan diye bakti dediler. Korkmuyordum ben normalde 😅
Thesra Sedaaruya Alla alla insanlar çok tuhaf boşver sen onlaro çatı muanesi farklo çocuğun dönüp dönmediğine bakma muanesi ayrı😂😂inanma sen onlara anlamazsın bile agrısız acısız bir olay🤓🤓🤓
humaninannesi61 Ay şaka gibi.😱 Kolunu niye soksun ya. Bunun hiçbir açıklaması yok. Kolunun orda ne işi var içerde bebek var sonuçta 😏 2 parmağıyla bakıyor. Kendini kasarsan acır. Kasmamaya çalış canım...
Alihan Tam benim konum 🙂) bende haftaya muayene olucam teselli etmeye calisiyorum kendimi korkma sakin ol diye insallah kasmam😊 zaten hep çevre etkiliyor insani yok öyle yapiyor yok şunu sokuyor en iyisi sakin olup yaşayıp görmek
tugba04 Yok hatta iki kolunu birden sokuyo insanlar sirf korkutmak olsun yani sadece iki parmagiyla bakiyo iki saniye bile surmuyo 😃
pamuksekerinannesi Sedaaruya Afedersin ama hangi akıllı kolunu sokuyor dedi😂😂 Hatta kafasını sokup içeri bakıyor bebek ne alemde diye hay Allahım ya😂😂