Arzutiris Merhaba kızlar 16 haftalık hamileyim bebeğimin cinsiyetini öğrenmek için doktora gittik iki defadır yüzüstü ve bacakları kapalı. Bugün doktor ultrason ile karnimi salladı baya ama yok pozisyon aynı. Bacağının biri oynuyor diğeri tam orayı kapatmış ve kimildamiyor.Endiselendim bu kadar sallamaya rağmen hareket etmemesi inadından olsa gerek. Kalp atisi büyüklüğü uzunluğu herr şeyi normal allaha şükür 🙏 sizde de aynı durum oldu mu 😓
Pandabekleyenanne Arzutiris ben 15+ 3 te öğrendim ben güldükçe dönüyordu içerde durunca duruyodu bi daha gülünce bi daha dönüyordu şimdi 18+1 çeyiz oğlum olucak inşallah
Ozican Arzutiris detaylı ultrasonda 1 saat uğraştı doktor inat etti çekmedi elini yüzünden mesela bende hiç yüzünü göremedim.Maalesef bazı bebekler böyle.😆
Melekhazal Benim ilk hamileliğim de olmuştu kıZımda göstermemişti baya bi geç öğrenmiştim insan merak ediyor bende öyleyim ama rabbim sağlıklı versin göstermiyorsa kız derler ama hayırlısı
Gizemmpolatt Ben 6 aylıkken öğrendim biraz geç oldu canım kızım göstermemişti simdi her gittiğimde maşallahı var 😂
aydandir Arzutiris 17. haftada benmde göstememişti 21. haftada ayrıntılı ultrasonda kız olduğunu öğrendik.Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
BirVeraAnnesi35 Arzutiris ben 22.haftaya kadar öğrenemedim bağdaş kurmuştu 😂yani sıkma canını çok normal
Symsglm Arzutiris doktora gitmeden önce arkadaşım çikolata ye demişti, benden 1 hafta büyük onun bebişi 😊bir dahakine deneyebilirsin
Bsecill Arzutiris 20. Haftaya kadar bende öğrenemedim göstermedi haylaz çocuk 😊 sonrasında öğrendik erkekmiş olabiliyor öyle endişe etmeyin