Gullcha canimmmmm hiç ve hiç korkma benimde tüplerin rahim filminden sonra açıldı tuplerim ..1 buçuk seneden fazladır hamile kalmaiyordum rahim filmini çektirdiği ilk gün ilişkide bulunmaa demişti doktorum antibiyotigini düzenli kullan .bol su iç😊😊rahim filminden sonraki bir kaç ay gebelik şansı hat safhalarda .doktorum çekip eve gönderdi iki aya hamile gelirsin dedi şükür şuan bir buçuk aylık hamileyim biraz önce kalp atışlarını dinledim .hiç korkma zaten gebe kalırsın yüksek ihtimalle😊😊hakkından hayırlısı canim