Efsunli 38+6 yım yarın yaptıracağım durumumu takip ederek bekledim ben canım, erken yaptırınca sonra çıkmaz tekrar gidemezsin belki bekle 1 hafta daha ama yine de herkesin durumu farklı gelişir hiç sancı hissetmedim nst de çıkmadı benim mesela ona güvendim 🤗