belinay13 benimde oyle hayatim boyuncada hep degisik zamanlarda oldu . Cok iyi doktorlara gittim her ay oldugum icin sorun yokmus . Ancak 18 li yaslarimda kist vardi dogum kontrol hapi ile gecmisti. Adet duzensizligimden suphelenilip bakilmisti . Sonra bende hep kistmi var diye ara ara baktirdim yillar icinde . Ancak hic bir sorun cikmadi. Ayda bir kez ve her ay oldugum icin . Gecende kizim 1 ayda 2 kez adet olunca korktum , goturdum bir suru hormon testi , ultrason herseyine baktirdim. Sukur ondada birsey cikmadi. Onunda duzensiz. Sicaklardan dedi dr. Prof sicaklardan dedi . Artik demekki sicaklardan :))) simdi soguklar geldi umarim bu kezde olmaz , zaten olursa soguklardan derler 😉 Kontrolde fayda var tabi saka bir tarafa . Kontrol ettirmek gerekli , ici rahat ediyor insanin.