Zeyzey26 Buseeeeee tamam çok teşekkür ederim canım bende aksine bugün isal oldum ama ilaçtan kaynaklı mo bilmiyorum. Bi süre idare edeyim bari
Deniz8731 Zeyzey26 Dediğim gibi canım çok tok da olma. Yemekten 2 saat sonra felan iç. Bi de yaninda mandalina portakal gibi bisey yersen kana emilimi daha kolay oluyo. Bilgin olsun.
Zeyzey26 minnos6 evet aynı ilaç benimkide minnos6 ay evet aynı ilaç benimkide ben de gece içmeyi deneyim bari
Turna20 Zeyzey26 ya ben çok halsiz hissediyorum da kendimi acaba bu kan ilacı işe yarıyormudur? Gerçi çalışıyorum ondanda yorgunluk olabilir ama. Gözümü açamadım resmen bugün
Zeyzey26 Turna20 İnsanın bir günü digerini tutmuyor ya çalıştığınız içinde olabilir yorgunluk. İlacı bende yeni kullanmaya başladığım için etkileri nası olur cok bilemiyorum ama eminin yarıyodur bi işe boşa gitmez
derya_diyebiri Zeyzey26 Canım vitamini kahvaltiya başlarken bir iki lokma bişey yedikten sonra içiyorum . Semir hapını da kahvaltıdan 1 saat sonra falan içiyorum . Eczaneler genel de aç karna yaziyor ama Doktorum tok karna da kullanabilirsin demişti .
Kubdea Zeyzey26 bende bulantı yapmadı ama çok afedersiniz kabızlığa sebep oldu. Ama kullanmadan önce 8lerde olan kan değerim 12ye çıktı bırakamıyorum da. Sabret kullanmaya devam et sen canım
pollyophelia Zeyzey26 ben çölyak hastasıyım Demir hapı bana çok dokunuyordu doktorum bestiron diye bir hap verdi hiçbir yan etkisi olmadı kesinlikle tavsiye ederim hgb değerlerim normalde de hep düşüktür çok şükür bu hapla 12nin üstünde hep