Ebru_blgc Arkadaşlar Adana da Doğum yapıcam da şehir hastanesinde Doğum yapan oldu mu memnun kaldınız mı yada algomed de hangisi daha güzel ve iyi ilgileniyor yardımcı olursanız sevinirim 🙂