Guguk Sevgi_marvel01 kilodan kaynaklıdır hiç üzülmeyin içteki yağ oranı falan çok etkiliyor en kısa zamanda sorun doktorunuza yine de 😊
Skn23 Sevgi_marvel01 bende çok merak ediyordum öyle haklısın ki😁 ama o kımıldamalardan falan bambaşka birşey tekme 😁 azıcık daha bekle ☺️ Azıcık daha büyümesi lazım☺️
46_mngm_46 Ben 18 e girerken hissetmeye başlamıştım şimdi 19+4 olduk bayağı hissediyorum artık miniğimi
Umranelif Sevgi_marvel01 benim arkadaşım 25.haftasında hissetmis ama inşallah yarın öbürgün hissedersin hareketini merak etme 😁bizimki horon duyunca hareketleniyo😂😂😂
SevdaLinkaaa Kilo ile alakası olduğunu düşünmüyorum hissetmenin. Normal kiloda bir insanım,22.haftada hissettim.30 A kadar belli bir düzeni yoktu benim miniğimin,artık her gün aynı saatte tepikliyor.😅36 haftalığız.♥️🌸