Dudus canım korkma ben 4 aylıkken çekilmişti sanırım kalp de sorunum olduğu için ve becburen doktorum 8 aylıkken yine görecek bir ayım kaldı bir ay sonra tekrar çekecek ultrasonla da bakacak korkma oyüzden zaten kadın doğum doktorum yönlendirdi çünkü ilerlemem varsa kalp doktorum da ameliyata girecek