Nas Günaydın benim bir sorum olacaktı? Ilk gebeliğim 10 hafta oldu ama sürekli karnım ağrıyor inanılmaz şekilde dayanılmaz hale geliyor . Doktora gittim kum olabilir dedi tahlil verdim ama sonuç çıkmasına daha var . Tecrübeli annelerimizden bilgi alabilir miyim?
Bsrnhtn Bende de idrar da kum var canim döküyorum şuan bende cok bel ağrısı yapti. Karnımın alt bölgesine bebek baski yaptığı icin cok sanci yapıyor doktorum ilac vermedi biraz daha iyi olmuşum diye bal zencefil ve karanfili karıştırıp sabahları bir kaşık ye dedi suan daha iyiyim ama sizin ki ne seviyede bilemiyorum sonuçları beklemekte fayda var antibiyotik kullanmami istemedi doktorum 36+1 deyim.
Nas Bsrnhtn çok teşekkür ederim şuan bende inanılmaz şancı var ama özele gitsem mi acaba bi faydası olur mu bana ..
BuluttSecil Nas idrar tahlili mi 10 günde çıkıyor ? Bende de kum vardı sol kasık sol boşluk ve alt karın ağrısı yapıyordu çok şiddetli. Keşke sağlık ocağında tahlil verseydiniz orda bile ertesi gün çıkıyor