miniksusaminannesi ikili tarama bende 13te yaptırdım bir sorun çıkmadı ama eşim istediği için yaptırdım . Sorun da çıksa sağlıklı bir bebek doğabiliyor. Yada tam aksi.. net sonuç verdiğini düşünmüyorum açıkçası. içiniz rahat olsun dua edin bol bol Allah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏽