Gamzehzmoglu amin canım 🙏 çok çok iyi anlıyorum seni ☹️ Ben normal olsun diye 38. Haftaya kadar direndim tahlillerim temiz diye.. Dr sürekli sezeryan ol kurtul dedi inatla direndim. En son tahlil sonuçlarım yüksek çıkınca mecbur sezeryan oldum. Yarın 1 hafta olcak ve hala kaşınıyorum. Sanırım sezeryan olduğu için vücut geç algılıyor. Bi fayda etmedi henüz. Sen zaten mecbur sezeryan olacaksın hiç vicdan azabı çekme çünkü bi yaşayan bilir ne illet bişey olduğunu.. eğer bebeklerin durumu iyiyse Dr da onay veriyorsa ol gitsin.