fatmakirkayak bilmiyorum ki benim ilk doğumum da sezaryan bende ikinciyi normal istiyorum ama dr mecburi sezaryan diyo dr riske atmadıysa bi bildiği vardır ama Allah da büyük Allahın gücü neye yetmez ol derse oluverir sen kalbini ferah tut belki de normal doğum olur